неділя, 27 січня 2019 р.

Форми роботи класного керівника


Форми роботи класного керівника

1
Форми роботи, спільні з шкільним бібліотекарем:

    керівництво читання
    аналіз читацьких формулярів
    бібліотечно-бібліографічні заняття
    захист читатських формулярів
    презентація нових книг, вечори поезії та інші форми пропаганди книги

2
Спільно з учителями-предметниками,
керівниками гуртків, секцій:
обмін інформацією
вироблення єдиних вимог
складання програм спільних дій

3
Спільно з шкільним психологом:

педконсиліум
анкетування
спостереження
тестування
вивчення продуктів діяльності
складання програм розвитку особистості учня і учнівського колективу

4
Групові (з батьками):

      збори
      психолого-педагогічні практикуми
      лекції, бесіди, конференції
      листування
      відвідування вдома
      брифінги
      огляд літератури
      засідання батьківських клубів
      засідання батьківського комітету
      вечори великої сім'ї
      родинні свята
      дні відкритих дверей
      вечори запитань і відповідей
      позакласний всеобуч
      аукціон родинної педагогіки
      альбоми -естафети
      виставки сімейних реліквій
      педагогічний всеобуч

5
Групові
(з учнівським колективом):

класні години
диспути
дискусії
круглі столи
поетичні свічки
соціальні ринги
історичні розповіді
написання творчих робіт
огляди-перегуки
прес - конференції
виставки
діалоги
години спілкування
вечори

6
Індивідуальні:

      доручення
      бесіда
      написання творчих робіт
      виступи
      дослідницький пошук

















Золоті правила класного керівника

1.       Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.
2.       Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.
3.       У вчителя не має бути улюбленців, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найпотаємнішим.
4.       Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
5.       Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.
6.       Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим.
7.       Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво.
8.       Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.
 9.     Учитель повинен володіти мистецтвом  індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.
10.   Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.
11.      Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
12.      Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.
13.    Вчителю необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це їхня найважливіша робота.

Немає коментарів:

Дописати коментар