Форми роботи класного керівника
1
|
Форми роботи, спільні з шкільним
бібліотекарем:
|
●
керівництво читання
●
аналіз читацьких формулярів
●
бібліотечно-бібліографічні заняття
●
захист читатських формулярів
●
презентація нових книг, вечори поезії та інші форми пропаганди книги
|
2
|
Спільно з учителями-предметниками,
керівниками гуртків, секцій:
|
● обмін інформацією
● вироблення єдиних вимог
● складання програм спільних дій
|
3
|
Спільно з
шкільним психологом:
|
● педконсиліум
● анкетування
● спостереження
● тестування
● вивчення продуктів діяльності
● складання програм розвитку особистості учня і
учнівського колективу
|
4
|
Групові (з батьками):
|
●
збори
●
психолого-педагогічні практикуми
●
лекції, бесіди, конференції
●
листування
●
відвідування вдома
●
брифінги
●
огляд літератури
●
засідання батьківських клубів
●
засідання батьківського комітету
●
вечори великої сім'ї
●
родинні свята
●
дні відкритих дверей
●
вечори запитань і відповідей
●
позакласний всеобуч
●
аукціон родинної педагогіки
●
альбоми -естафети
●
виставки сімейних реліквій
●
педагогічний всеобуч
|
5
|
Групові
(з учнівським колективом):
|
● класні
години
● диспути
● дискусії
● круглі
столи
● поетичні
свічки
● соціальні
ринги
● історичні
розповіді
● написання
творчих робіт
● огляди-перегуки
● прес
- конференції
● виставки
● діалоги
● години
спілкування
● вечори
|
6
|
Індивідуальні:
|
●
доручення
●
бесіда
●
написання творчих робіт
●
виступи
●
дослідницький
пошук
|
Золоті правила класного керівника
1.
Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.
2. Вчитель повинен викликати любов і повагу
дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про
кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.
3.
У вчителя не має бути улюбленців, тоді дитина прислухатиметься до порад такого
вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найпотаємнішим.
4.
Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це
наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
5.
Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас
енергії завдяки природі, мистецтву.
6.
Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що
вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати
дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість
тим самим.
7.
Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди
цікаво.
8.
Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі,
оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.
9. Учитель повинен
володіти мистецтвом індивідуальних бесід
з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.
10. Класний керівник має створити доброзичливий
учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами
якої треба рахуватися.
11. Педагог має бути річкою, в якій зливається
гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не
залежати від настрою.
12. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини,
любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми
складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище
благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.
13. Вчителю необхідно виховувати у дітей
самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з батьками слід добиватися того, щоб
дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це
їхня найважливіша робота.
Немає коментарів:
Дописати коментар